ראשי סיעות האופוזיציה: "אין תשובות, וועדת חקירה ממלכתית עכשיו"

אבי רבינא No Comments on ראשי סיעות האופוזיציה: "אין תשובות, וועדת חקירה ממלכתית עכשיו"

ראשי סיעות האופוזיציה עומדים היום מול מה שנראה ניסיון טיוח חמור של המשטרה והפרקליטות, בפרשה החמורה של ריגול נגד אזרחי ישראל וראש הממשלה. ראשי הסיעות מבהירים כי טרם התקבלו תשובות לשאלות בוערות: נגד מי בוצע הריגול? מתי בוצע הריגול? באיזה היקף, מי נתן את ההוראה? מי האנשים שהיו בסוד העניינים? והאם השופטים שנתנו צו הוטעו?

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר ניסיונות שנראים כמו טיוח והסתרה מצד המשטרה והפרקליטות, לאחר שגורמים פוליטיים היו מעורבים בהחלטה על אפשרות של חקירה ממלכתית ולא גורמי אכיפת החוק, הערב (ראשון) יוצאים ראשי סיעות האופוזיציה בהודעה משותפת לראשי סיעות המחנה הלאומי בדרישה ברורה להקים ועדת חקירה לפרשת הריגול נגד אזרחי ישראל.

ראשי סיעות האופוזיציה דוחים את הבדיקה השטחית והחפוזה של המשטרה ודורשים להקים מייד ועדת חקירה ממלכתית לפרשת הריגול נגד אזרחי ישראל

במכתב שפרסמו ראשי המפלגות נכתב, "אנו דוחים על הסף את ניסיון ההשתקה של פרשת הריגול נגד אזרחי ישראל, מהפרשות החמורות בתולדות המדינה, ודורשים להקים מייד ועדת חקירה ממלכתית".

"אפילו התשובה המתחמקת של המשטרה מאשרת שאכן בוצעו פעולות ריגול נגד אזרחים" ציינו ראשי המפלגות.

ראי האופוזיציה הבהירו כי "עד כה אזרחי ישראל טרם קיבלו תשובות לשאלות המרכזיות: נגד מי בוצע הריגול, מתי בוצע הריגול, באיזה היקף, מי נתן את ההוראה, מי האנשים שהיו בסוד העניינים, והאם השופטים שנתנו צו הוטעו כי לא נאמר להם שמדובר בכלי ריגול ושאיבת מידע אגרסיבי ובלתי חוקי נגד אזרחים".

באופוזיציה דוחים את האפשרות שהמשטרה תחקור את עצמה בפרשה החמורה שיכולה להזיק מאוד לבכיריה, "לא ייתכן שהמשטרה תבדוק את עצמה בבדיקה שטחית ובהולה בלי שאף אחד נחקר באזהרה, בלי למנוע שיבוש חקירה או תיאום גרסאות, ובלי להציג בפני הציבור תמונה מלאה על היקף הריגול אחר אזרחים ישראלים והשימוש שנעשה במידע שהושג מהם".

ראשי המפלגות ציינו, "ראינו בעבר מה שווה בדיקה עצמית של המשטרה – בפרשת אום אל חיראן, בהכחשת תרגיל החקירה הפסול שנעשה לעד המדינה ניר חפץ ובסיכול המועמדות של המועמד למפכ״ל גל הירש וסילוק תנ״צ גיא ניר לאחר שהתריע על נורמות פסולות במשטרה".

בסיום המכתב מבהירים ראשי המפלגות, "כל יום שעובר בלי ועדת חקירה ממלכתית מגדיל את הסיכויים לשיבוש חקירה, תיאום עדויות והעלמת ראיות. ועדת חקירה ממלכתית עכשיו".



0 תגובות